Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2011 21:25 - 30-те...
Автор: ops5 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
3



Вчера навърших 30 години.
Празнувах вяло - пихме по една бира с жената и детето. Да уточня, То е 10 месечно бебе и не пи бира, а яде бисквитки. След месец малкия има рожден ден, а малко преди него и съпругата ми удря 30 годинки. Та тогава ще правим троен рожден ден. Но не това ме гложди. То не е за глождене, просто ще направим едно хубаво парти за малки и възрастни.
Снощи посред нощите малкия (казва се Самуил) беше нещо нервен и съответно не спах много. Та тогава се позамислих какво съм направил за тея 30 години. И какво съответно съм могъл да направя, но не съм.
Стигнах до извода, че съм можел повече да уча. Колкото и да е негативно мнението ми за образователната ни система, мисля че щеше да е по-добре да бях учил повече. Но за сметка на ученето си поживях добре младежките години. Веднага след висшето си образование започнах дребен бизнес, който си вървеше добре. За три години обаче стигнах до извода, че няма особена преспектива. Тук някой ще каже, че всяко начинание има перспектива, но за всяко трябва и по-голям капитал. Така го и спрях. Поработих после в две фирми, като за тях сигурно трябва отделно да се пише. Първата според мен е недоразумение на бизнеса (въпреки, че е от лидерите в своя бранш) и тотално пропиляни 6 месеца от живота ми. Във втората фирма, където се подвизавах научих доста, да това беше наистина добър период. Дойде кризата и реших да се гмурна пак в предприемачеството. Доста хора казваха, че съм луд. Но засега се справям. Общо взето това в професионален план.
В личен план, както стана ясно вече създадох семейство. Имам страхотна съпруга и бебе, което много ни радва (на моменти май ни ядосва, ама който има деца знае за какво говоря). Планираме 2-ро. Дали тази година или следващата зависи от някои неща, не сме като някои членове на обществото просто да ги правим децата. Имаме си и жилище, което е повече на банката отколкото наше.
Като се замисля, през последните две години пропуснах доста хубави филми и книги, които да гледам и прочета. Не знам дали ще мога да им обърна внимание в бъдеще. Все пак постоянно излизат хубави заглавия.
Все пак ще опитам. Докато бях тинейджър, четях много. Надявам се да имам време за това през следващите години. Защото желание имам. Искаме и 2-ро дете, така че ще се стремим и към това. Има доста места по света, кооито ще се радвам да посетим със семейството ми. В България също има още неща за гледане. Ще се стремя и по-бързо да направим жилището наше и да спрем да го делим с банката. Това е в личен план. Може да има и още, но това са главните неща.
В професионален план - в сегашната ми дейност виждам повече потенциал. За това ще продължавам да влагам много усилия.
Искрено се надявам следващите 10 години да постигам това, което ми се ще. А на 40-ия рожден ден пак ще погледна назад и ще си поставя цели занапред.



Тагове:   рожден ден,   минало,   бъдеще,   цели,


Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ops5
Категория: Политика
Прочетен: 10966
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930